حافظ حریم

هدف از ایجاد این وب برای ترویج حجاب می باشد.

حافظ حریم

هدف از ایجاد این وب برای ترویج حجاب می باشد.

حافظ حریم

حجاب برای زن، به معنای ذلت نیست؛ بلکه به معنای عصمت و حفظ زن است و نه فقط عصمت و حفظ زن،
در کلاس حفظ تقوا و شرف
دختران درند و چادر چون صدف

بهترین سرمایه زن چادر است
زانکه زن را زینت زن ، چادر است

حفظ چادر ، حفظ دین و مذهب است
شیوه زهرا و درس زینب است


طبقه بندی موضوعی
پیوندها
پیوندهای روزانه

ازت خوشم اومده...میخام باهات دوست شم...

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

دختره تو دانشگاه جلوی یه پسر رو گرفت وگفت: خیلی مغروری ازت خوشم میاد هرچی بهت آمار دادم نگاه نکردی ولی چون خیلی ازت خوشم میاد من اومدم جلو خودم ازت شمارتو بگیرم باهم دوست شیم قلب

پسرگفت شرمنده نمیتوانم من صاحب دارم عینک

دختره که از حسودی داشت میترکید گفت:خوشبحالش که با آدم باوفایی مثل تو دوسته...ناراحت

پسره گفت:نه خوشبحال من که یه همچین صاحبی دارم از خود راضی

دخترگفت اووووه چه رمانتیک این خوشگل خوشبخت که که این جوری دلتو برده؟تعجب

عکسشو داری ببینمش؟

پسر گفت عکسشو ندارم خودم هم  ندیدمش اما میدونم خوشگل ترین ادم دنیاست,

دختره شروع کرد به خندیدن مسخره کردن می گفت ندیده عاشقش شدی ؟

نکنه اسمشم نمیدونی ؟خنده

پسر سرشو بالا گرفت گفت آره ندیده عاشقش شدم اما اسمشو میدونم ...

اسمش مهدی فاطمه (عج الله) است ... دوست مهدی (عج الله) با نامحرم دوست نمیشه لبخند

  • حافظ حریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی